The Worst Christmas Movie Ever Made

11-Dek, 2018
4 806 767 Ko‘rishlar soni

Get the song ► song.link/i/1446178731
Plz enjoy this reaction to the worst Christmas Movie in the whole world: The Santa Clause. It may also be the best Christmas movie I haven't decided. Stick around to the end of the video for a new music video and an absolute holiday bop!
MERCH ► dannygonzalez.store
MY SECOND CHANNEL ► uzworld.info
WHY DO I CALL MY FANS GREG?
Greg is the strongest family on the internet, we're the fastest growing channel on UZworld, and we make fire content. So, instead of making up some pun using my name and calling my fans that, I decided to use a different name entirely. A name so strong, haters tremble when it is spoken. WE ARE GREG. AND WE ARE TAKING OVER THE INTERNET. And all you have to do to join is hit subscribe and turn on notifications.
Follow me on Instagram ► instagram.com/dannygonzalez/
Follow me on Twitter ► twitter.com/dannygonzalez
Outro song: uzworld.info/player/video/go_LsqiVaMKWYnw
#dannygonzalez

Fikrlar
  • Meh, maybe I watch far too much b-grade, but these are extremely minor plot holes .

    Mary WilliamsMary Williams35 daqiqa oldin
  • the subtitles are a hidden treasure

    Adria BelloAdria Bello2 soat oldin
  • "yeah he eats cookies every 10 seconds" laxatives in the cookies again?

    EMEM8 soat oldin
  • "This guy is a bummer and a half" -Danny Gonzalez, 2018.

    cursedcommentercursedcommenter12 soat oldin
  • More like marry Gregmas

    Hazard GamingHazard Gaming20 soat oldin
  • I don’t think there is such thing as legal kidnapping

    So what have you done your hole life I did enginerSo what have you done your hole life I did enginer21 soat oldin
  • "I wonder what it's gonna be!" *ad plays*

    Skiler Ketchum's alt accountSkiler Ketchum's alt accountKun oldin
  • To be fair, Charlie did get a snowglobe FROM A MYTHICAL PERSON.

    Henry WorksHenry WorksKun oldin
  • this song lowkey slaps

    Lisa BLisa BKun oldin
  • I loved this movie as a kid 😢

    Madeline SlaughterMadeline Slaughter2 kun oldin
  • Imagine how many Santas there are... I mean were

    Elliot ZhangElliot Zhang2 kun oldin
  • I watch the Sabra clause every year on Christmas Eve, It’s like a tradition. So when I seen the title, ngl that’s kinda hurt bro 😢 😔

    Mamba 4 lifeMamba 4 life2 kun oldin
  • What if Buzz Lightyear killed Santa Claus? This Christmas....SANTA CLAUSE: The Movie

    Keegan MasonKeegan Mason2 kun oldin
  • That music is on my playlist and I'm proud to say it!

    SpencerTheGamerSpencerTheGamer2 kun oldin
  • song actually fire

    CallMeDoggoCallMeDoggo3 kun oldin
  • Danny: I'm gonna kill Santa Clause The elves: O K C O O L

    DuckTrooperDuckTrooper3 kun oldin
  • "he just falls off the roof and fucking dies" I fucking died when I heard that.

    darkk 64darkk 643 kun oldin
  • You know I showed my mom your song lol

    Joshua WatsonJoshua Watson3 kun oldin
    • Ok

      cursedcommentercursedcommenter6 soat oldin
  • I thought Danny was going to say his bones were getting squishy in the intro.

    Ava BerrymanAva Berryman3 kun oldin
  • Look at the subtitles at 16:17 LOL and 17:47 at this point, I'm always gonna watch Danny Gonzalez with the sub on. I had no clue

    tingerplankstingerplanks3 kun oldin
  • Does anyone else just love the song

    Katsuki BakugoKatsuki Bakugo3 kun oldin
  • You can say weird... *BUT DONT YOU DARE SAY WORST*

    Dak ZevonDak Zevon3 kun oldin
  • 11:12 Santa Laws

    jessie bectonjessie becton3 kun oldin
  • The Polar Express was an annual movie time for the holidays when I was a kid.

    Samurai LeviSamurai Levi4 kun oldin
  • You can kill him leave him dead in the snow the elves dont even care about you murdering their bro

    ironclad33ironclad334 kun oldin
  • I just don’t understand why he didn’t even mention the sweaters in this movie

    Elah CornejoElah Cornejo4 kun oldin
  • The song introduced me to Danny so, thank you murder. You showed me my favorite youtuber.

    VeryRoundVeryRound4 kun oldin
  • this movie was just the result of "hey what if we make a movie about the struggles a genuinely good estranged divorced shared custody dad goes through to get his life together and raise his son again" but everyone else was like "that'd be boring" so they added the christmas bullshit in at the last minute so people would watch it

    Karma Does EverythingKarma Does Everything4 kun oldin
  • why do so many of danny's vids have 222k likes?

    juice factoryjuice factory4 kun oldin
  • I hate October, it's sooooo close to Christmas, but it's not yet socially acceptable to act like it's Christmas Season, especially in CA

    Mellow FellowMellow Fellow4 kun oldin
  • 21:39 he looks so proud of himself for killing santa

    Ellie BeamEllie Beam4 kun oldin
  • What about how he put on a jacket and snow boots but not pants...

    Jennifer BrownJennifer Brown4 kun oldin
  • "He just LEGALLY KIDNAPPED someone." - Danny 2018

    Ronan HancockRonan Hancock5 kun oldin
  • This is one of those, magic explains everything movies.

    labj143labj1435 kun oldin
  • 2:59 i never watched the movie but wow that was literally me when i was five

    Fak3FinnFak3Finn5 kun oldin
  • My first thought of the name “Neil” is “Neil Breen” bc why the hell not?

    Sarah ScottSarah Scott5 kun oldin
    • Ok

      cursedcommentercursedcommenter5 soat oldin
  • Speaking of occupations that have that system where you have to kill the previous person and then take their job- this one city in Rome or Greece, Nemea, had that. If you killed the "Rex" (kinda like the priest) you could then be the next Rex until someone killed you. Slaves often tried to do this, cuz y'know, no one's messing with the Rex.

    Something ElseSomething Else5 kun oldin
  • Yes daddy you gotten him you killed that bitch 5:17

    Random As usualRandom As usual5 kun oldin
  • “Santa clause would probably be a minion” Because student love minions

    Quinn BishtonQuinn Bishton5 kun oldin
  • I remember seeing the third one in theaters against my will, I found all of these movies incredibly creepy.

    givemeaminutetothinkgivemeaminutetothink6 kun oldin
  • when you spend the whole video wondering how danny got his hair like that I sure as hell cant

    Francis BusamFrancis Busam6 kun oldin
  • I listen to this every December like the whole month and I make my family listen to is cause its catch lol

    BB7 kun oldin
  • I don’t know this basically ant man

    Jerry MouseJerry Mouse7 kun oldin
  • i wanna talk about santa clause 2 where there’s a countdown and he has to find a mrs.claus while slowly turning back into santa’s physical form

    Jackie R.Jackie R.7 kun oldin
  • Me: *ready to throw hands with Danny for insulting one of my favorite childhood Christmas movies* Also me: “well he does make some good points”

    Jane DoeJane Doe7 kun oldin
  • I remember when I was a little kid I asked my parents why adults in Christmas movies don't believe in Santa when they're not the ones buying their kids gifts and they were just like "uhhh idk that's a good question 😰"

    KeghanKeghan8 kun oldin
  • My dad's Favorites

    Outdoors with JoeOutdoors with Joe8 kun oldin
  • turn on captions and go to 16:20

    Jaden LihawaJaden Lihawa8 kun oldin
  • Is no one gonna talk about how when santa disappears Scott says “he’s naked somewhere” like what 😂

    Christin MurphyChristin Murphy8 kun oldin
  • 18:06 so we're all going to ignore those *eyebrows*

    Maria WindsorMaria Windsor8 kun oldin
  • “EHAHA FUCK NEIL” I swear I’ve had this exact reaction many times when watching this movie as an adult.

    KatKat9 kun oldin
  • Danny... reindeers dont have paws. they have hooves. *Continues vibing*

    Spicy Chick'inSpicy Chick'in9 kun oldin
  • I'm sorry? I got my medical degree by killing a doctor.

    DaKevkeDaKevke9 kun oldin
  • can we get a santa claus 2 edition this winter?

    Clayton EpichClayton Epich9 kun oldin
  • ketchup

    Dang Lin-WangDang Lin-Wang10 kun oldin
    • ketchdown

      MATTHEW SANCHEZMATTHEW SANCHEZ7 kun oldin
  • Hey I just noticed Charlie is Andy from child’s play so yeah...

    Attendance?Attendance?10 kun oldin
    • Hey I just noticed Charlie is Tony Block on Planet Terror so yes!

      CM VogtCM Vogt9 kun oldin
  • I feel bad that it took me so long to realize Bernard was the guy in 10 Things I Hate About You

    Sally BradshawSally Bradshaw11 kun oldin
  • I never thought how weird it was the mom came ao early, it looks like they barely had time to open presents

    Astro WolvezAstro Wolvez11 kun oldin
  • danny: "do u think u can walk up to a doctor kill him and put on his clothes and then become a doctor, no u cant i have tried" me: you what...

    HydraNSHydraNS11 kun oldin
  • Man fuck Neil

    Popcorn MasterPopcorn Master11 kun oldin
  • I think they didn’t believe Santa was real because the last Santa was a bitch and never gave Charlie any presents

    Serena HowellSerena Howell11 kun oldin
  • i love how all these songs are made as jokes but they end up being straight fire.

    corbin groutcorbin grout11 kun oldin
  • the real gift was the song, legit adding it to my christmas playlist lmao

    Becca PotvinBecca Potvin12 kun oldin
  • I've been quarantined to my room for 4 days with strep throat and just discovered your channel and binge watched waaaaay to many of your videos to admit to

    Becca PotvinBecca Potvin12 kun oldin
  • Why is the song so good lol

    Ashley NewmanAshley Newman12 kun oldin
  • Dude this video/song had me dying laughing but you low key just killed my childhood.

    Andrea WoodhamAndrea Woodham12 kun oldin
  • Could... could a Jewish person or someone who’s religion doesn’t include Christmas... what happens if they become Santa?

    Jess ArisettyJess Arisetty12 kun oldin
  • This is supossed to be a happy movie but theres murder and kidnap and escape prison in it

    ウィリアムウィリアム12 kun oldin
  • Loved the song btw

    EmmY RobloxEmmY Roblox13 kun oldin
  • The elf just said she was at least 1200 years old so, still weird, but not that bad

    Ezekiel ChojnackiEzekiel Chojnacki13 kun oldin
  • Danny: Can you walk in to a hospital, kill a doctor, put on their clothes, and become Santa. No I’ve tried. Hold up wait a minute!

    John RobadoJohn Robado13 kun oldin
  • Not about to sit here and watch this video. I'm just here to point out there are hundreds of worse Christmas movies than this.

    R.A.TR.A.T14 kun oldin
  • Danny: No, you can't kill a doctor and become a doctor, I've tried! Me: da f dae doin ova der

    Cash CreationsCash Creations14 kun oldin
  • I never realized how fast Danny talks. I play him at x.75 speed

    Cesar CacianoCesar Caciano14 kun oldin
  • Funny how the two worst Christmas movies are both Tim Allen.

    Andrew LorisAndrew Loris14 kun oldin
  • Quick, someone tell him about the sequels.

    Eric HernandezEric Hernandez15 kun oldin
  • Doesn't it make sense that they have a team to break him out of prison considering his whole job is to break into people's houses? Wouldn't he get caught every now and again?

    GgGg15 kun oldin
  • Should we tell Danny about the other sequels?.......nah

    CosmicCosmic16 kun oldin
  • That song was fucking amazing

    Katie KellerKatie Keller16 kun oldin
  • Why?

    cptamazing12cptamazing1216 kun oldin
  • wuddup danny its greg

    BL4CK 1CEBL4CK 1CE16 kun oldin
  • These movies are a very big part of my childhood and I will love them til the end of time despite how awful they are

    athenawolfathenawolf16 kun oldin
  • OH WAIT I WATCHED THIS WHEN I WAS A YOUNG BOY

    Birch AnimationsBirch Animations16 kun oldin
  • The pure joy I feel when I hear that song is indescribable

    Your friendly Neighbourhood nerdYour friendly Neighbourhood nerd16 kun oldin
  • I love your song

    Jazmine LakeyJazmine Lakey16 kun oldin
  • whenever i get sad. i just binge all my favorite danny videos.

    Claire AnnClaire Ann17 kun oldin
  • Only people with the initials sc can be Santa, so yah Scott Cawthin (creator of fnaf) is gonna be in your house eventually

    SG_strange YTSG_strange YT17 kun oldin
  • Wait.. here comes Santa Claus? Is that not a Santa song?

    Avery HebertAvery Hebert18 kun oldin
  • Wouldn’t it make more sense if the parents assume that Charlie just had a dream or something? Because he’s 4 years old and doesn’t understand much?

    Anne’s UnderworldAnne’s Underworld18 kun oldin
  • I'm here in October Yeah lock me up

    forgettableuser2007forgettableuser200718 kun oldin
    • Me too bruh😔

      Dark_LaidzツDark_Laidzツ13 kun oldin
  • Not only are the reindeer way larger than actual reindeer, they’re not anatomically correct. They more closely resemble elk.

    Bob BartBob Bart20 kun oldin
  • You’re kind of over analyzing it dude.

    Bob BartBob Bart20 kun oldin
  • can we appreciate how great that song is 😂

    Khushi MishraKhushi Mishra20 kun oldin
  • "Fun movie for the whole family!" Santa: ***fucking dies***

    PancakePancake20 kun oldin
  • This song makes so much more sense now

    Lillian WiegmannLillian Wiegmann20 kun oldin
  • Tbh I still love this movie tho

    D BourretD Bourret20 kun oldin
  • G R E G

    Jordan YanesJordan Yanes20 kun oldin
  • Captions: *someone says neil* "FUCK Neil"

    idekanymoreidekanymore21 kun oldin
  • Bernard: The other Santa disappeared right? 🙄✌🏻 *dips*

    Q.L.Q.L.21 kun oldin
  • The song is poppin' tho! 19:42

    Alfred themanAlfred theman21 kun oldin
UZworld